De veelzijdigheid van de huidige kerstpakkettenmarkt

Al vele jaren is het in landen als Nederland een goed gebruik om als ondernemer of leidinggevende zijnde rond midden december kerstpakketten uit te reiken aan het voltallige personeelsbestand. Doorgaans was het altijd een soort van traditie dat je in deze pakketten etenswaren aantrof met een wat luxe karakter. Soms vond je er nog aanvullende spullen bij zoals keukengerei. Ook producten bedrukt met het logo of de naam van het bedrijf waren en zijn daarbij geen zeldzaamheid. Evenwel is de laatste jaren de markt op het gebied van kerstpakketten een stuk veelzijdiger geworden. Er is dan ook allang niet meer altijd sprake van etenswaren. Het ultieme bewijs daarvoor wordt geleverd door Rituals, het cosmeticabedrijf dat cadeaupakketten en kerstpakketten samenstelt met louter producten van dit merk erin.

Rituals

Je werknemers zelf laten kiezen: altijd een goed idee

Rituals is een cosmeticamerk dat te boek staat als kwalitatief hoogwaardig. Niettemin heb je geen zekerheid over hoe een dergelijk pakket ontvangen wordt door je medewerkers. Maar eerlijk is eerlijk: dat heb je bij geen enkel pakket. Als je hiermee geen risico wilt lopen, dan is het verstandig om te overwegen je personeel zelf een pakket te laten samenstellen. Bij sommige kerstpakketverkopers kan dat heel simpel via webshops die aan deze organisaties gelieerd zijn. Aldaar kun je voor elk van je medewerkers een bedrag uploaden. Van dit bedrag kunnen zij vervolgens kopen wat ze willen. Op deze manier zal niemand teleurgesteld zijn over de inhoud van zijn of haar kerstpakket

Reacties zijn gesloten.